Marketing 3.0 / fron products to customers to the human spirit / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Tipo de material:
- texto
- no mediado
- volumen
- 9780470598825
- 658.8 K874m 2010
Contenidos parciales:
Part I. Trends - Welcome to marketing 3.0 - Future model for marketing 3.0 - Part II. - Strategy - Marketing the mission to the consumers - Marketinh the values to the employees - Marketing the values to the channel partners - Marketing the vision to the shareholders - Part III. - Application - Delivering - sociocultural transformation - Creating emerging market entrepeneurs - Striving for enviromental sustainability - Putting it all together
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Miguel de Cervantes Sala general | 658.81 K874m 2010 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.1 | Disponible | 00012699 | ||
![]() |
Miguel de Cervantes Sala general | 658.81 K874m 2010 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.2 | Disponible | 00012700 |
Incluye bibliografía , Incluye índice (páginas: 181-188)
Part I. Trends - Welcome to marketing 3.0 - Future model for marketing 3.0 - Part II. - Strategy - Marketing the mission to the consumers - Marketinh the values to the employees - Marketing the values to the channel partners - Marketing the vision to the shareholders - Part III. - Application - Delivering - sociocultural transformation - Creating emerging market entrepeneurs - Striving for enviromental sustainability - Putting it all together
Negocios Internacionales
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.