International marketing /
Cateora, Philip R.
International marketing / Philip R. Cateora, Mary C, Gilly, John L. Graham - Décimoquinta edición - vi-xxxiii, 622 páginas: Ilustraciones, gráficas, fotografías; 29 cm
Incluye índice (páginas: 600-622)
An overview - The cultural environment of global markets - Assessing global market opportunities - Developing global marketing strategies - Implementign global marketing strategies - Supplementary material
9780073529943 007352994X
Mercadeo
Economía de mercado
Distribución --Canales
658.84 / C282in 2011
International marketing / Philip R. Cateora, Mary C, Gilly, John L. Graham - Décimoquinta edición - vi-xxxiii, 622 páginas: Ilustraciones, gráficas, fotografías; 29 cm
Incluye índice (páginas: 600-622)
An overview - The cultural environment of global markets - Assessing global market opportunities - Developing global marketing strategies - Implementign global marketing strategies - Supplementary material
9780073529943 007352994X
Mercadeo
Economía de mercado
Distribución --Canales
658.84 / C282in 2011